تاریخ انتشار: 15 دی 94 | بازدید: 1981 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

درمان کولیک-قسمت دوم

نوزادتان را در آغوش راه ببريد تا آرام شود حركت كردن و تماس بدني باعث ايجاد امنيت و اطمينان نوزاد مي شود حتي اگر بر ناآرامي خود مقاومت كند.
اورا به آرامي حركت دهيد يا در اتاق كناري جارو برقي روشن كنيد يا او را در جائي كه بتواند صداي ماشين لباس شوئي ،پنكه و يا صداي برفك تلويزيون و يا راديو را بشنود ،بگذاريد.
حركتهاي يكنواخت و يك صداي آرام مي تواند باعث شود كه به خواب برود.اما توجه داشته باشيد كه هيچ وقت كودكتان را روي ماشين لباسشوئي و يا خشك كن نگذاريد.
از پستانك استفاده كنيد در حالي كه بعضي از نوزادان كه از شير مادر تغذيه مي كنند ،اصلا آن را نمي پذيرند .
نوزادتان را به شكم روي زانوهايتان بخوابانيد و به آرامي پشت او را بماليد.فشار روي شكم ممكن است اورا آرام كند.اورا در يك پتوي بزرگ و نازك بپيچانيد (قنداق كنيد)تا احساس امنيت و گرما كند.
هرزماني كه احساس كرديد عصبي هستيد از يكي از دوستانتان يا اعضاي خانواده تان بخواهيد كه از كودكتان مراقبت كند و خودتان از خانه خارج شويد.يكي دو ساعت دور بودن از محيط خانه باعث مي شود كه حس بهتري پيدا كنيد.
هرچقدر هم كه عصباني هستيد ،هيچ وقت نوزادتان را خيلي تكان دهيد . تكان دادن زياد نوزاد مي تواند باعث كوري،اسيت مغزي و حتي مرگ نوزاد شما را به همراه داشته باشد.
اگر شرايط روحي خوبي نداريد و يا افسرده هستيد اين قضيه را با پزشكتان در ميان بگذاريد او مي تواند به شما توصيه هايي مفيد بكند.


وبسایت کودک سالم – آکادمی پزشکان اطفال آمریکا

درمان کولیک-قسمت دوم
برچسب ها:

مطالب مرتبط