تاریخ انتشار: 26 دی 94 | بازدید: 1944 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکاتی در مورد پوشک

یک پوشک جدید را به صورت ساده ما بین پاهای نوزاد قرار دهید به طوری که جلوی پوشک ، قسمت مرکزی بین هر دو پا را بپوشاند و پوشک را در قسمت پشت در همان سطحی که در جلو است بالا بکشید که به شکلی باشد که ناحیه کمر نوزاد در جلو و پشت را بپوشاند کش های اطراف پوشک را چک کنید به طوری که تمام سطوح را بپوشاند و هیچ جای خالی (منفذی) دور تا دور لگن ایجاد نشود. جهت پیشگیری از نشت ادرار دور تا دور پوشک بچه را با انگشت کنترل کنید که تا نخورده باشد.
پدهای تعویض یک بار مصرف(پدهایی که زیر پای نوزاد قرار میگیرد) که در ویترین داروخانه ها موجود می باشد و گاهی به آنها بد لاینر گفته می شود و چیزی را که برای تعویض نوزاد استفاده می شود می تواند میز، گهواره، تخت و چیدمان فروشگاه شما را از آلودگی حمایت کند. اینها مخصوصا زمانی که از منزل دور هستید بسیار مناسب می باشند زیرا ابتدا جهت پیشگیری از آلودگی محلی که پوشک عوض میشود مورد استفاده قرار میگیرد، زیر نوزاد گذاشته و سپس پوشک کثیف در آن پیچیده و منتقل میشود.
درمنزل اگر نمیخواهید از چنین وسیله ای استفاده کنید میتوانید از یک حوله به جای آن استفاده کنید و به خوبی به هدفتان برسید.


وبسایت کودک سالم – آکادمی پزشکان اطفال آمریکا

نکاتی در مورد پوشک
برچسب ها:

مطالب مرتبط