تاریخ انتشار: 4 بهمن 94 | بازدید: 2046 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا خواباندن کودکان به شکم اصلا ایمن هست؟

بله, شما باید با مراقبت کننده کودکتان در مورد داشتن زمانی برای خواباندن به روی شکم Tummy timeبعنوان بخشی از فعالیتهای روزانه کودکتان صحبت کنید.کودکتان به tummy time بسیاری که تحت نظارت و در زمان بیداری باشد نیازدارد تابه قوی ساختن گردن و عضلات شانه کمک کند.به خاطر داشته باشید و مطمئن شوید که کودکتان با شما در خانه زمان خوابیدن بشکم tummy time داشته باشد.
خوابیدن به شکم برای بازی وخواباندن به پشت برای خواب
برای کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی کودک SIDSکودکان را موقع خواب به پشت قرار دهید.خواباندن به پهلو به اندازه خواباندن به پشت ایمن نیست و توصیه نمی شود.کودکان به راحتی به پشت می خوابندوبه تجهیزات خاص یا پول اضافی نیاز نمی شود.
Tummy time , زمان بازی محسوب می شودموقعی که کودکان بیدار هستندو به روی شکمشان قرار داده میشونددر حالی که شخص دیگری نظاره گر آنهاست.داشتن tummy time اجازه میدهد که کودکان بطور طبیعی رشد کنند.
چه می توانم انجام بدهم که به گسترش این کلمه در مورد ,به پشت برای خوابیدن کمک کند.
از خط مشی های خواب ایمن و این که چطور آن ها می توانند یک بخشی از زندگی روزانه ی ما را ایجاد کنند با خبر باش.
موقع خرید در فروشگاه هایی که تخت خواب کودک را با لحاف های سنگین و بالش ها وحیوانات پارچه ای به نمایش می گذارند با مدیر فروشگاه درباره خواب ایمن صحبت کنید و از ان ها تقاضا کنید تا تخت خواب کودک را به این شکل به نمایش نگذارند.
رسانه ها را کنترل کنید. موقعی که شما یک اگهی تبلیغاتی یا یک عکس در روزنامه ای راکه نشان می دهد کودکی را که به روی شکم خوابیده می بینید به سر دبیر یک نامه بنویسید.
شما می دانید اگر با نو جوانانی که ان ها از بچه ها مراقبت می کنند صحبت کنید ان ها ممکن است به کمک احتیاج داشته باشند برای پیروی از خط مشی های خاص خواباندن ایمن کودک.
بعنوان یک مثال خوب این است که بدانید که شما ممکن است یک خواب خوب به پشت مثل کودک نداشته اید ولی ما اکنون دریافته ایم که این مطمئن ترین راه برای خوابیدن کودکان است.موقعی که کودکان را برای خواب قرار میدهید مطمئن شوید که آنها همیشه به پشت خوابانده شده اند.


وبسایت کودک سالم – آکادمی پزشکان اطفال آمریکا

آیا خواباندن کودکان به شکم اصلا ایمن هست؟
برچسب ها:

مطالب مرتبط