تاریخ انتشار: 23 آذر 95 | بازدید: 1564 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نمونه ي رژيم غذايي براي مادران شيرده


ميزان انرژي : ۲۷۰۰ كيلوكالري

صبحانه : شير كم چربي : ۱ليوان ، پنير : ۳۰گرم ، كره : ۲قاشق مرباخوري ، عسل يا مربا : ۲ قاشق مرباخوري ميان وعده : ميوه : ۱عدد ، كيك ساده : ۱عدد

ناهار : لوبيا پلو با سالاد شيرازي ، گوشت : ۱۲۰گرم ، برنج كته : ۱۵قاشق غذاخوري ، لوبيا سبز پخته : يك دوم ليوان ، روغن مايع: ۲قاشق مرباخوري ، ماست كم چربي : ۱ليوان ، خيار : ۱عدد ، گوجه فرنگي : ۱عدد پياز : يك دوم عدد ، آبليمو : به مقدار دلخواه روغن زيتون : ۱قاشق مرباخوري

ميان وعده (عصرانه) : ميوه يا آبميوه: ۲عدد يا ۱ليوان ، نان : ۲برش ، پنير : ۳۰گرم ، گردو : ۲عدد

شام : كوكوسبزي با نان ، تخم مرغ : ۱عدد ، سبزي خام : ۲ليوان ، نان : ۲برش ، روغن مايع : ۲قاشق غذاخوري ، دوغ : ۲ليوان ، گوجه فرنگي : ۱عدد متوسط قبل ا



رفرنس:https://goo.gl/g8HGbJ

khansarhealth.mui.ac.ir
نمونه ي رژيم غذايي براي مادران شيرده
برچسب ها:

مطالب مرتبط