تاریخ انتشار: 24 دی 94 | بازدید: 1458 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما پری شدید سینه را تجربه می کنید......

شما پری شدید سینه را تجربه می کنید. سینه های سخت و دردناک که ممکن است مانع شیر خوردن صحیح نوزاد شما شود و یا هردوی شما را از شیر خوردن دلسرد کند. شما ممکن است نیاز پیدا کنید که شیرتان را با دست و یا پمپ های الکترونیکی بدوشید تا سینه شما به نوعی نرمتر شود . پرشدگی سینه درمان نشده می تواند باعث کاهش ترشح شیر شما شود.
• پری و سختی سینه های شما در انتهای تغذیه کاهش نیافته. ممکن است نوزاد شما شیر کافی نخورده و یا مکیدن موثر نداشته .


• درد شدید با تغذیه با پستان تداخل ایجاد میکند نوزاد شما ممکن است سینه را درست نمی گیرد. اگر شما درد شدید در نوک سینه دارید و یا ترک نوک سینه دارید که شیر دادن را برایتان دردناک کرده با متخصص اطفال و یا متخصص شیردهیتان مشاوره کنید. آنها می توانند عفونت های نوک سینه و یا پستان ها را مانند التهاب پستان (ماستیت) را بررسی کنند و یا درمورد مشکلات درست گرفتن سینه توسط نوزادتان کمک کنند. شما ممکن است تغدیه سینه را از طرفی که زخم کمتری دارد شروع کنید و یا ممکن است تا زمانی که نوک سینه های شما بهبود می یابند نیاز باشد از پمپ های الکتریکی جهت دوشیدن شیر استفاده کنید. متخصص شیردهی ویا داوطلب La Leche می تواند به شما روش انجامش را نشان دهد.



• پس از 2 هفته شما احساس مربوط به رفلکس ترشح شیرتان را نمی فهمید. اگرچه این ممکن است به هیچ عنوان بیانگر یک مشکل نباشد ، این ممکن است نشان دهنده کم بودن تولید شیر در سینه شما باشد. از پزشک اطفالتان بخواهید تا او و تکنیک های شیردهیتان را بررسی کند. داوطلب گروه La Leche شما ویا متخصصان شیردهیتان نیز می توانند شرایط را بررسی کنند.

وبسایت کودک سالم – آکادمی پزشکان اطفال آمریکا

شما پری شدید سینه را تجربه می کنید......
برچسب ها:

مطالب مرتبط