تاریخ انتشار: 28 دی 94 | بازدید: 1604 مرتبه | دیدگاه: 0
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سوختگی

در 3 تا 5 ماهگی بچه ها مشتشان را حرکت میدهند و یا حتی ممکن است بخواهند وسائل را از دست شما بقاپند . هیچگاه کودکتان را با خود خمل نکنید درحالی که شما با مایعات داغی مثل قهوه یا غذایی که دارید درست میکنید , سر و کار دارید . کودکتان ممکن است بسوزد . و شما نمی توانید همزمان هر دوی این کار ها را انجام دهید .برای محفظت کردن از فرزندتان در برابر آب داغ ؛ داغ ترین دمای آبی که در ظرف است باید بالای 120 درجه ی فارنهایت باشد . شما می وانید برای ایمنی بیشتر فرزندتان اب را در ظرفی که آن را گرم قرار میدهد بگذارید.
اگر فرزندتان سوخت ؛فورا محل سوختگی را در زیر آب سرد قرار داده تا داغی و سوزش آن از بین برود . و سپس محل به پماد سوختگی آغشته کنید و با گاز استریل و ی پارچه یا لباس تمیز ببندید .و پزشک خود مراجعه کنید .
برای محافظت کردن از فرزندتان در برابر آتش سوزی خانه ؛ از وجود دستگاه هشدار دهنده دود در هر طبقه و اتاق به خصوص در حمام کودک و محل خواب او استفاده کنید. هر ماه دستگاه را امتحان کنید . بهتر است از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای اتری هایی هستند که تا آخر طول عمر دستگاه نیازی به تعویض آن ها نیست و اگر از آن ها استفاده نمیکنید غ حداقل سالی یکبار باتری دستگاه را عوض کنید .

وبسایت کودک سالم – آکادمی پزشکان اطفال آمریکا

سوختگی
برچسب ها:

مطالب مرتبط