×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 378
تاریخ انتشار: 3 بهمن 94 | بازدید: 1725 مرتبه | دیدگاه: 3
اشتراک گزاری چاپ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکات مهم ازنگاه مادران و پدران

پدران ومادران عزیز بیش از یکسال ازراه اندازی وبسایت آموزش والدین آتیه (آتیه)میگذرد و بالغ بربیش از 100هزاربازدید توسط شما کاربران محترم ازاین سایت صورت گرفته است و مقالات متنوع این سایت بدفعات توسط شما والدین محترم مطالعه شده است و مطمئنا برخی ازاین مقالات را بسیارمفید یافته اید وازآن ویا قسمتی از آن استفاده بسیاربرده اید .

 

هیئت تحریریه سایت انتظاردارد در این مرحله شما والدین گرامی همتی والا به نمایش بگذارید و هرنکته و جمله ای از مطالب سایت که بنظرتان مفید و کاربردی هست را برای اطلاع سایر والدین در این صفحه به نمایش بگذارید برای این منظور لطفا متن ها بیش از سه سطر نباشد و مقاله ای از سایت آوا که این متن مربوط به آن است را نیز حتما ذکر بفرمایید وهمراه باذکر نام ونام خانوادگی خود باشد

البته تمهیداتی در نظر است فراهم شود تا مسابقه ای نیز در این خصوص برگزار گردد ولی هدف اصلی ما جمع اوری نکات مهم مقالات سایت آوا ازنگاه والدین برای استفاده همگان است

لازم بذکزاسنت که هر متنی که مدنظر شما است رابراحتی میتوانید از سایت کپی ودرقسمت ارسال نظرات وپیشنهادات پایین این صفحه قراردهیدتابتدریج در صفحه قرارداده شود.

منتظر همراهی همه والدین عزیز هستیم.

.

 

نکات مهم ازنگاه مادران و پدران
برچسب ها:

مطالب مرتبط

نظرات این مطلب: 3 افزودن نظر جدید

  • ويدا محمدي 94/11/3

    کودک را مجبور به غذا خوردن نکنید

    یکی از مشکلاتی که والدین با کودکان خود دارند، غذا نخوردن و به اصطلاح بد غذا بودن کودک بوده که باید دانست اجبار والدین به خوراندن غذا به کودک خود است.

    مقاله خوبي بود ، فكر ميكنم اين مشكل خيلي از كودكانه

  • امیر کریمی 94/11/3

    . نباید به اشتباه تصور کنید دندان درآوردن باعث تب کودکان می شود، زیرا رشد دندان ها هیچ وقت با تب بالا همراه نخواهد بود. بنابراین زمانی که کودک تب می کند، حتما باید به پزشک مراجعه کرده و دلیل دیگری را به غیر از دندان درآوردن برای این مشکل پیدا کنید. اسهال شدید یا یبوست هم ارتباطی به دندان درآوردن ندارد و به طور معمول این دو اتفاق نباید با یکدیگر همراه شود. البته گاهی کودکان برای کاهش احساس خارش و ناراحتی که هنگام رشد دندان دارند، ممکن است هر چیزی را داخل دهانشان ببرند و همین موضوع می تواند عاملی باشد برای بروز اسهال؛ ولی خود رویش دندان ها باعث اسهال شدید نمی شود.

  • مریم بخشی 94/11/3

    تشخیص انواع گریه نوزاد
    این پست مفید وکاربردی بود،مخصوصن قسمت مربوط به خواب، واقعن همین اتفاقا میفته

افزودن نظر جدید